ÜRETİM SERİSİ #2

YENİ YOLCU TRENİ SERİSİ


Hepinize merhaba arkadaşlar yeni 3 adet üretim serisi gelmiştir yoldu treni olan bu tren çok yakında sizlerle buluşacaktır çok kısa sürede tüm sunucularda aktif olacaktır iyi oyunlar dileriz






" Sevgili Railroaders,

Harika haberlerimiz var: Yakında yolcu trenleri tazı, çita ve artemis için üç tane daha ücretsiz üretim serisi olacak. 🎉

Bugün size tazı için yeni üretim serisini göstermek istiyoruz, 'bavyera s 3/6'
S 3/6, maffei tarafından üretilen bir buhar motor; 1908 ve 1931. arasında toplam 159 ünite üretildi. Sadece alışılmadık uzun bir süre için üretilmiş değil, aynı zamanda en sık Tüm 'Länderbahn' motorları arasında pasifik-model motor üretildi. 120 km / H 'nin en yüksek hızına ulaştı ve baden ıv f' nin daha fazla gelişimini temsil etti.

Bavyera s 3/6, tazı için ücretsiz üretim serisi olarak 18 Şubat 2019 'den itibaren demiryolu ulusu' nda kullanılabilir! "

Yorum Gönder

0 Yorumlar